Experiența mea cu Cargus în 2016 și 2017

Probleme sunt în orice firmă, dar din păcate pentru imaginea lor, la Cargus, acestea se văd prea bine în exterior.

  • Contopirea brand-urilor Cargus și Urgent a creat derută printre clienți și a bulversat total angajații. Motivul: lipsa unei campanii de comunicare coerente și interne și publice.
  • Curierii se plâng de managementul prost, activitatea fiind lăsată de cele mai multe ori în voia sorții.
  • Trebuie să te pliezi tu ca și client pe programul curierilor. Pentru că ei primesc și își ridică coletele din depozit cu întârziere din motive, se pare, independente de ei.
  • Fluctuația de personal este deranjantă pentru clienți. Cel puțin pentru cei ca mine care trimit aproape zilnic colete.

Zoso și Cetin au scris și ei despre situație.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *