Dacă dorim apelurile primite să fie redirecționate spre un alt număr apelăm *21* și numărul către care redirecționăm apelurile și apoi tasta #. La dezactivare vom tasta #21# și apel. Statusul actual se verifică prin apel la *#21*număr de telefon#.
Redirecționare apel pentru utilizatorii RDS – Digi Mobil
Comentarii
6 răspunsuri la „Redirecționare apel pentru utilizatorii RDS – Digi Mobil”
-
Ce tarife au la redirectionare in alta retea de exemplu?
Ai idee daca taxeaza la apel in conferinta cu alte retele?
Multumesc.-
Nu cred ca exista tarife de redirectionare in alta retea (am cautat pe site-ul lor dar si pe altele). Apel in conferinta cu alte retele fac destul de des. Nu am vazut niciodata un cost suplimentar. Totusi iti recomand sa ceri un punct de vedere si aici: https://www.digi.ro/asistenta/contact
-
-
Pentru redirecționarea apelurilor, numărul spre care se va face direcționarea numai în abonament sau și la cartelă?.
Mulțumesc.-
Din ce stiu funtioneaza in ambele situatii.
-
Mulțumesc
Alex Neagu
-
-
-
Apelantul este taxat cu tariful aplicat pentru reteaua de telefonie mobila catre care a fost redirectionat apelul, nu pentru tariful care se aplica cand apeleaza telefonul fix.
Acest lucru este important de stiut pentru apelantii care au gratuit minute incluse in abonament pentru apelurile catre telefoanele fixe din reteaua RDS. Cand apelantul este redirectionat catre un telefon mobil din alta retea, pentru care nu are minute gratuite incluse in abonament, acesta va fi taxat cu tariful aplicat pentru apelurile catre reteaua de telefonie mobila spre care a fost redirectionat apelul.
Lasă un răspuns