6 motive pentru care ai nevoie de un blog pentru afacerea ta

Inainte de o achizitie (online sau nu) marea majoritate a clientilor se documenteaza pe internet despre produsul pe care il cauta. Prin intermediul Google sau Facebook ei pot ajunge pe blogul afacerii tale. Astfel ei intra in contact cu comentariile si parerile altor clienti care iti vor lasa parerea pe blog. Tot aici ei pot adresa intrebari, ceea ce nu ar fi posibil intr-un magazin online clasic. Toate astea contribuie la crestea afacerii tale. Iata cum:

Blogging

  1. Vinzi mai mult. Statistic, 60% dintre companiile care detin un blog, au mai multi clienti decat restul.
  2. Economisesti costurile de marketing. Un blog pentru afacerea costa mult mai putin decat o campanie de publicitate pe TV sau in presa.
  3. Produsele sau serviciile oferite de firma ta castiga mai multa incredere din partea clientilor. Si ai avantajul comunicarii foarte comode cu acestia. Poti raspunde la intrebari sau eventuale critici din confortul canapelei de acasa sau dintr-o cafenea.
  4. Vei fi apreciat in domeniul in care performezi.
  5. Alti bloggeri sau unele site-uri te vor cita si vor trimite link-uri catre blog.
  6. Poti afla ce isi doresc clientii tai si sa iti adaptezi ofertele la cerintele acestora.

photo credit: Mexicanwave via photopin cc

Scrie un comentariu