Pentru că smartphone-ul pe care îl foloseam era depășit și uzat, am luat în calcul achiziția unuia nou de la operatorul la care am serviciile de telefonie, RDS Digi Mobil. M-am dus în magazinul Digi Punct din Galați, de pe strada Siderurgiștilor nr. 33. Acolo un tip cu o atitudine și siguranță pe sine care sincer mi-au plăcut, mi-a propus achiziția unui Allview cu specificații de top prin programul Digi Mobil de fidelizare. Am uitat deja modelul. Am refuzat și i-am cerut prețul pentru un Samsung A5. Dacă tot prelungeam contractul (5 numere de telefon, tv și internet), măcar să o fac pentru un telefon total pe placul meu.
Și de aici începe spectacolul. Consultantul RDS îmi dă un preț decent pentru A5, dar îmi spune că nu are pe stoc și că să semnez liniștit contractul că până la finalul săptămânii voi primi prin colet telefonul. Accept.
Dar, pentru că și eu lucrez de vreo 12 ani în vânzări, am avut un feeling… Și da, telefonul a ajuns la mine după mai bine de o lună… Și asta după insistențe mai mult sau mai puțin elegante la call center.
Nu e ok deloc. Digi Mobil câștigă clienți pe bandă rulantă (în principal datorită prețurilor), dar mă tem că nu îi va putea păstra la finalul contractelor. Au un customer relationship jenant. La call center am discutat în general cu oameni prost pregătiți, care transmit sentimentul că sunt în grabă, care spun texte standard, iar în magazinele fizice… sper să nu mai ajung vreo 2 ani.
Ok, sunt de departe cei mai ieftini, dar asta nu scuză orice comportament.