Scrisoarea mea catre Orange Romania

Buna ziua

Am o problema pe care o consider importanta. Am portat in urma cu aproximativ o saptamana 4 numere in reteaua Dvs. De asemenea, am achizitionat un telefon LG Optimus L9. Pana in prezent nu l-am putut face sa functioneze pe internet (prin 3G, nu pe WiFi).

De aici incepe epopeea:

– Am sunat la 456. Mi s-a recomandat sa sun la 408
– Am sunat la 408. Acolo un angajat a verificat toate setarile din telefon (apn-uri, etc.). Problemele nu se rezolva sunt trimis intr-un shop.
– La Orange Shop imi sunt iarasi verificate setarile. Erau in regula. Mi se schimba cartela sim. Nu se activeaza pe loc. Sunt rugat sa sun la 456 pentru activare
– Apelez 408. Cartela se activeaza, internetul in continuarr nu functioneaza.
– Apelez 408 din nou. Un coleg ma suna pe un alt numar si iarasi verificam setarile. Sunt in regula si de data asta. Mi se spune ca s-a facut o solicitare si ca voi fi contactat in aceeasi zi (ieri) de catre un expert tehnic. Acest lucru nu se mai intampla pana in prezent.
In continuare nu am internet pe telefon. Factura s-a emis totusi…

Va rog sa tratati cu seriozitate solicitarea mea de remediere. Nu vreau sa apelez la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (si cred ca as fi indreptatit) sau sa reziliez contarctul unilateral (si asta pot face indreptatit).

De asemenea, insist sa nu ma contacteze vreun operator care sa imi spuna sa umblu la apn-uri sau. As prefera sa fiu tratat asa cum se cuvine si problema sa se rezolve. Vine Pastele si poate as vrea sa dau si eu un checkin la munte. Daca se poate… Daca tot platesc 300 lei/luna factura…

Multumesc

Update: S-a rezolvat azi, dupa aproximativ o saptamana.

Scrie un comentariu