Folosește puterea marketingului cu o agendă și o carte de vizită premium

Scriam de curând pe un alt site despre faptul că încă există persoane care se simt confortabil să folosească stiloul chiar și în epoca digitală. Așa se întâmplă și în cazul agendei dar și a cărții de vizită. Eu le văd ca un element de stil personal. Așa că nu pot fi lăsate la voia întâmplării.

Aproape zilnic schimb cărți de vizită cu persoanele cu care am întâlniri și doar în prima lună a anului am primit mai mult de 20 de agende personalizate de la diverși parteneri. Și după 15 ani de activitate pot trage câteva concluzii:

– Cărțile de vizită trebuie să fie din carton gros (minimum 250 g., ideal peste 300 g.);

– Grafica este important să fie sobră în principiu, cu fonturi moderne, nu banale, culorile trebuie să țină cont de identitatea de marcă de pe site sau din sedii;

– Finisajele (tăierea, centrarea) de asemenea pot face o bună impresie;

– Agenda trebuie în primul rând să aibă un aspect premium, nu precum cele din supermarket, de sub 30 lei, care sunt de fapt niște caiete dictando cu coperta mai groasă. O agendă de calitate este obligatoriu datată, are scris subtil numele firmei tale pe copertă și are foi lucioase sau mate dar de bună calitate, permițând scrierea în condiții bune cu stiloul.

Și dacă tot am amintit de stilou, completați-vă stilul și cu un instrument de scris premium.

Scrie un comentariu