Draga managerule,
- Avand acces la Facebook de pe echipamentele firmei la Facebook, nu implica neaparat recreerea ocazionala a angajatilor (care oricum in multinationale si companii de top este pusa la loc de cinste), ci si promovarea gratuita a produselor sau serviciilor firmei. Pentru ca angajatii de cele mai multe ori o fac instinctiv. Dintr-un soi de orgoliu. Pe principiul „sa vada lumea ce produse faine vand eu”. Si, oricum, daca pleci de premisa ca angajatii nu isi fac treaba si isi pierd timpul inutil, de ce ii mai pastrezi in firma?
- Daca faci o asemenea restrictionare, pleci de ideea ca angajatii sunt atat de nepregatiti tehnic incat sa nu stiu sa foloseasca un proxy vpn, un alt browser sau sa se conecteze la o alta retea wifi (daca blocarea tine cont de unul dintre aceste criterii)…
- Este nefireasca ideea de blocare a accesului la Facebook a unui angajat atat timp cat folosind un smartphone (+ un plan de date mobile generos, care acum este disponibil la sume derizorii) ai acces instant la reteaua de socializare.