Acum vreo doi ani mi s-a întipărit în minte un principiu: Dacă vreau să fiu cu adevărat un om de succes, pe lângă alegerea oamenilor din jur și a informațiilor care ajung la mine, o importanță mare trebuie să dau și brand-urilor pe care le folosesc și cu care îmi asociez imaginea (cosmetice, haine, încălțăminte, smartphone). Și atunci am încercat produsele cosmetice Amway. Dincolo de branding-ul premium, am pus accent pe faptul că reprezentații Amway declară că firma pune accent pe calitate și raportul cost vs. cantitate. Ca să fiu sincer, folosesc și sunt mulțumit de: detergenții Amway, șamponul și spuma de ras. Calitate acceptabilă.
În cele din urmă am încercat mai recent și aparatul de ras. Preț: 71 lei, cam cu 50-60% mai scump decât Fusion, aparatul de ras comparabil de la Gillette.
Avantaje:
- 5 lame pentru eficiență, (teoretic) pentru evitarea iritațiilor;
- Mânerul de cauciuc se simte plăcut și materialul face aproape imposibilă o alunecare din mână;
- Capul pivotant urmează conturul feței, în ideea de a evita o rănire.
Dezavantaje:
- Amway declară pe pagina de prezentare a produsului că lamele rezistă în medie la 19 utilizări (ceea ce e jenant de puțin pentru un produs la prețul ăsta). La mine după 5-6 utilizări deja impresia e că nu mai rade la fel de bine și mă enervează că rămân fire de păr printre lame, fiindu-mi practic imposibil să le îndepărtez după folosirea aparatului de ras;
- Banda cu vitamina E și aloe vera e o poveste frumoasă. Nu îi văd nicio eficiență.
Concluzii
- Produsul se vrea premium, dar prețul ar putea fi justificat cu greu.
Later edit:
Soția mi-a recomandat o variantă mai eficientă de curățare (care se pare că și functionează cumva): cu o periuță de dinți.
Totuși, dau 15 Euro pe un aparat de ras, după câteva folosiri nu mai taie bine și îl curăț cu periuța de dinți? Serios?
Concluzie 1: Politica cu satisfacția clientului și returnarea contravalorii produsului în caz de nemulțumire e… doar o lozincă.
Concluzie 2: Nu am primit niciodată vreun bon fiscal pentru vreo comandă. E Amway un brand care susține evaziunea? Sau doar are niște colaboratori neatenți?
Concluzie 3: Amway nu pune accent pe comerț. Pentru că singurul lucru pe care îl caută de la noii colaboratori e să „intre în business” pentru aduce pe alții care să cheltuie. MLM Scam…
Poate că ar trebui să citești și un articol despre Amway de pe cracked.com.